נגישות
גופן: רגיל | גדול
ניגודיות: רגיל | כהה | בהירה
ניווט: רגיל | מקלדת
מעלה אדומים עסקים
www.maale-adumim.co.il
חזרה
חץ שמאלה היסטוריה
ראשי
למעלה ימינה לעמוד הבית
כל העסקים והמבצעים של מעלה אדומים במקום 1
0
0
0

תמר עיני להמן טיפול רגשי במוסיקה, פסיכותרפיה והנחיית קבוצות בתנועה

תמר עיני להמן טיפול רגשי במוסיקה, פסיכותרפיה והנחיית קבוצות בתנועה

תיאור העסק
תמר עיני להמן .M.A מטפלת במוסיקה, פסיכותרפיסטית, אנליטיקאית קבוצתית, משתתפת בתוכנית הכשרת מורים של "המרחב הפתוח" (אחת הגישות בתנועה מודעת), בעלת קליניקה פרטית (מתבגרים ומבוגרים) בכפר אדומים ובירושלים. מנחת קבוצות במשרד הביטחון, מלמדת במכון לטיפול באומנויות במכללת דוד ילין ובאוני' העברית בירושלים, מדריכה מוסמכת ביה"ת, עורכת ראשית של הספר "סיפור קבוצתי- מנחים כותבים על עבודתם עם קבוצות".

ומה יש לי להציע? 1. קבוצת תנועה בגישת המרחב הפתוח, open floor- התנועה מאפשרת לנו להתפתח ולצמוח- גופנית, רגשית, מנטלית ורוחנית. המרחב הפתוח, open floor, הוא מרחב חקירה בתנועה, מתוך ההנחה שידע הופך לכזה אחרי שהוא נחווה בגוף. ההנחיה במוסיקה ובמילה מאפשרת תנועה של הימים הטובים,של הימים הקשים. את התנועה שמתחוללת ברגע הזה , תנועת ההססנות, התשוקה, העונג , הכאב, המוות ומה שביניהם. ריקוד סוער לצד ריקוד רך ועדין, תוך חיבור לעצמי, ותנועה במרחבי הקשר עם עצמי ועם האחר.

2. פסיכותרפיה- לא פעם אנו חשים כובד נפשי ומועקה שלא מוצאים הקלה בהיעזרות בסביבה הקרובה. פניה לאיש מקצוע עוזרת להתמודד עם קונפליקטים ומשברים בתקופות שונות, ויכולה לסייע עם תחושות של סבל. הטיפול מאפשר מרחב של זמן ומקום להתבונן פנימה כמו גם באופן בו אנו חווים את עצמינו בקשרים בינאישיים. דרך התהליך הנוגע בשכבות שונות של מודעות ניתן להשיג שינוי והקלה.

3. כמטפלת במוזיקה אני עובדת עם כלי המוסיקה, עם הקול ועם האלתור המוסיקאלי, דרכם אני מקשיבה ביחד עם המטופל לקולות הפנימיים העולים בו, מגלה אתו מחדש את מקור חיותו, ואת האפשרויות הנפרשות בפניו להתמודדות עם הלא נודע שעולה מתוכו במרחב משתנה ובלתי צפוי.
הטיפול מתאים לכל אחד ולא רק למי שיודע לנגן או לשיר.

מכיוון שאני מטפלת במוסיקה ופסיכותרפיסטית ההקשבה שלי רחבה ומאפשרת לי לנוע בין שתי ״השפות״- המילולית והמוסיקלית. לפעמים אני עשויה להציע ביטוי מוסיקלי גם בטיפול שהמטופל הגיע אליו ״רק כדי לדבר״ במידה ואראה בנקודה מסוימת בתהליך שהצעה זו יכולה להתאים למטופל/ת . האפשרות לנוע בין השפות בגמישות מעשירה ומרחיבה את האדם ואת היכולת שלו לגלות ולהתחבר לרבדים שונים בתוכו.

צור קשר
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
אימייל
פרטי פניה
השאר פרטים לשליחת פניה ליצירת קשר
שליחת פניה